Revistele interne ale celor mai mari companii din Romania

Vineri, 17 August 2007

Noua din primele zece cele mai mari companii din Romania in functie de cifra de afaceri editeaza reviste interne, care se adreseaza angajatilor. Investitiile anuale pentru realizarea publicatiilor variaza intre 2.900 de euro si 70.000 de euro, relateaza NewsIn.

Cele mai mari companii din Romania, in functie de cifra de afaceri, sunt, potrivit cotidianului "Business Standard", Petrom, Electrica, Mittal Steel, Dacia Renault, Rompetrol, Metro Cash & Carry, Orange, Vodafone, Petrotel-LukOil si Distrigaz Sud. Dintre acestea, cu exceptia Vodafone, care isi informeaza angajatii numai prin intermediul unui newsletter, toate companiile publica reviste interne tiparite.

Compania Petrom distribuie in interiorul companiei revista interna "Esenta miscarii" pe care se pregateste sa o relanseze in luna septembrie. "Noul concept are la baza interactivitatea, dialogul cu angajatii si va fi diferit ca layout si continut editorial. El este pliat pe nevoia de informare a angajatilor, rezultata dintr-un studiu intern", a declarat directorul de comunicare al Petrom, Dan Pazara.

Electrica investeste un buget anual de circa 2.900 de euro (9.200 de lei) pentru realizarea revistei interne "Buletin Informativ", dupa cum a declarat, pentru NewsIn, seful Serviciului de comunicare si relatii publice, Elena Voinea. Publicatia apare semestrial intr-un tiraj de 1.300 de exemplare, cuprinde 24 de pagini de informatii de interes pentru angajatii companiei.

Mittal Steel investeste pentru productia si tiparirea revistei interne, "Impreuna", un buget anual de pana la 50.000 de euro, potrivit lui Dorian Dumitrescu, PR manager al companiei. Publicatia are o aparitie bilunara si un tiraj, pe editie, de 5.000 de exemplare. Ea este realizata de departamentul de comunicare al companiei.

Revista interna a grupului Dacia Renault se numeste "Jurnal de bord", iar pentru realizarea ei compania investeste anual circa 60.000 de euro, a declarat, pentru NewsIn, responsabilul de comunicare al grupului, Monica Popovici. Ea a mai spus ca publicatia apare lunar, intr-un tiraj de 13.000 de exemplare si ca este realizata in intregime de agentia Re:ply, pe care compania a angajat-o pentru editarea revistei.

Rompetrol editeaza publicatia "Premium" in care investeste anual intre 50.000 si 70.000 de euro, potrivit Biroului de Comunicare si Relatii Publice. Acesta a explicat ca bugetul revistei interne variaza in functie de continutul editorial, care poate presupune deplasari in tara si in strainatate, grupul avand activitati in 13 tari, de sesiunile foto, premiile si concursurile pe care grupul le organizeaza. Publicatia are 20 de pagini, apare lunar si este editata intr-un tiraj de 6.000 de exemplare pe editie. Revista este editata si realizata de departamentul de Comunicare interna al Rompetrol.

Revista companiei Metro Cash & Carry se numeste "Info Metro" si este tiparita intr-un tiraj de aproximativ 6.500 de exemplare pe editie, dupa cum a declarat, pentru NewsIn, Adina Timplaru, specialist in comunicare si relatii publice al companiei. Publicatia este realizata de angajatii companiei si nu are un numar fix de aparitii. "'Info Metro' apare, in medie, de doua ori pe an", a mai declarat Adina Timplaru.

Revista interna a companiei Orange se numeste "Salut", este disponibila atat in varianta electronica, cat si in varianta tiparita, a declarat, pentru NewsIn, Ana Maria Gheorghe, reprezentant al departamentului Internal Communication al companiei Orange Romania. Editia tiparita apare de patru ani in fiecare an intr-un tiraj de 2.500 de exemplare pe editie, iar revista este realizata de departamentul Internal Communication.

Compania Vodafone nu are o publicatie interna tiparita, ci una electronica, denumita "e/motion". "'e/motion' este o revista electronica trimisa saptamanal angajatilor prin e-mail", a declarat, pentru NewsIn, Lidia Solomon, director corporate communications al Vodafone Romania. Continutul revistei este produs si editat intern de catre membrii departamentului Internal Communications, in timp ce conceptul creativ a fost dezvoltat de catre agentia McCann PR, iar designul grafic, solutia tehnica si implementarea de catre agentia Green Pixel.

Rafinaria Petrotel-LukOil distribuie angajatilor sai publicatia interna "Info Petrotel-LukOIL". "Revista apare intr-un tiraj de 350 de exemplare in limba romana si intr-unul de 100 - 150 de exemplare in limba rusa", a declarat, pentru NewsIn, sefa Biroului de relatii publice al rafinariei Petrotel-LukOil, Daniela Badea. Ea a mai spus ca publicatia apare o data la doua luni si ca este realizata de Biroul de relatii publice al companiei. Si LukOil Romania, companie care detine rafinaria Petrotel-LukOil, va edita o publicatie interna care urmeaza sa apara in cursul acestei luni. "Noua publicatie se numeste 'LukOil Romania', va aparea trimestrial, intr-un tiraj de 3.000 de exemplare pe editie si este realizata intern", a declarat seful Biroului de relatii publice al companiei, Abalov Ghenadi.

Distrigaz Sud are o revista interna, "Info", pentru realizarea careia investeste anual un buget de aproximativ 50.000 de euro, potrivit declaratiilor sefului serviciului Comunicare externa al Distrigaz Sud, Viviana Zimbilischi. Revista apare lunar, are sase pagini si un tiraj, pe editie, de aproximativ 10.000 de exemplare. Ea este tehnoredactata si tiparita de firma Tipomar.

Spune-ti parerea

Regenerare cod
Copyright © 2001-2025, iMedia Plus Group. Toate drepturile rezervate. Contact | Termeni si conditii