Raportul calitate-pret va face diferenta pe timp de criza

Situatiile dificile generate de criza pot pune in valoare capacitatea jucatorilor din piata de a prelua afacerile celorlalti competitori sau portofoliul de clienti, considera proprietarul restaurantelor Wu Xing, Sabin Cernea.
"Mai mult ca oricand, in situatii de criza, trebuie sa reusesti sa oferi cel mai bun raport calitate-pret, pentru ca fiecare client va cantari mult mai bine decizia de cumparare si nu-si va mai permite sa aloce sume de bani pentru produse sau servicii foarte scumpe sau de o calitate indoielnica", a explicat pentru BizCity.ro Sabin Cernea.
Cernea atrage atentia asupra deciziilor de cumparare din viitorul apropiat, care vor fi luate cu mult mai multa chibzuinta, ceea ce ar putea diferentia jucatorii din piata in functie de raportul calitate-pret oferit.
Reducerea costurilor este o masura dificil de pus in practica, insa necesara in conditiile actuale. Proprietarul restaurantelor Wu Xing este de parere ca aceasta trebuie facuta in toate compartimentele, insa cel mai important este ca zona investitionala sa fie analizata cu mare atentie iar deciziile de a investi vor avea nevoie de argumente mult mai solide decat in perioada de crestere economica de pana acum.
Deciziile trebuiesc sustinute de argumente mult mai solide decat intr-o situatie de crestere economica. Asta deoarece, pe langa aspectele legate de viabilitatea unei noi investitii, acum apar si elementele legate de costurile mult mai mari ale acesteia in situatia financiara din aceasta perioada, considera Cernea.
Sabin Cernea se asteapta la mentinerea unei cifre de afaceri constante in 2009, cu o usoara crestere a profitabilitatii, mizand pe cresterea eficientei personalului si anticipand o un avans al business-ului in perioada post-criza. Pe langa restaurantele Wu Xing, Cernea mai detine si localul The Harbour.
Citeste parerile altor antreprenori- Ghenea se asteapta la o contractie a pietei si mizeaza pe consolidarea afacerilor
- Octavian Radu: Banii necesari in criza trebuie produsi in interiorul firmei
- Companiile mici trebuie sa fie agresive in vanzari si marketing
- Proprietarul City Grill mizeaza pe real estate si constructii in perioada crizei
Spune-ti parerea