Cauta:
in

Flanco

Categorii: Electrocasnice si echipamente
Adresa: Bulevardul Decebal, Nr.40, Bl. K1, Bistrita, Decebal
Telefon: 0263.210.109
Web: http://www.flanco.ro/

Descriere

Din 1994, Flanco este magazinul în care românii au încredere când vine vorba despre produse IT, electronice şi electrocasnice. Clienţii Flanco revin în magazine ori de câte ori au nevoie de produse electro-IT ori, pur şi simplu, de sfaturi legate de tehnologie, pentru că au încredere în consultanţii specializaţi şi în calitatea serviciilor oferite. Retailul este într-o continuă evoluţie, Flanco fiind promotor al inovaţiei şi tehnologiei.

În magazinele Flanco găseşti tot ceea ce înseamnă produse cu performanţe superioare şi tehnologii de ultimă oră, care pot fi testate pe loc, plus cea mai extinsă gamă de servicii. Flanco este cel mai eficient retailer autohton de produse IT&C, electronice și electrocasnice. Cu un număr de peste 1100 de angajați, compania deţine o rețea de 90 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 55 de orașe.

Pareri (1)

  • Claudiu Oltean / Duminica, 16 Iunie 2013, ora 16:35

    FLANCO Bistriţa îşi bat joc de clienţi Dupa ce nu cu mult timp în urma abia scăpau de faliment firma de mare renume Flanco a început sã îşi poarte clienţii pe drumuri cu tot felul de probleme la produsele defecte vândute de ei. Din ce în ce mai mulţi clienţi au împânzit internetul pe forumuri de plângeri, reclamaţi si mai ales de nesimţirea cu care şefii de magazin înţeleg sã rezolve unele neconformităţi. De exemplu daca cumperi un produs de la ei si constaţi ca e defect aşa rămâne cu toate că legea îi obligă sa înlocuiască produsul cu unul nou sau sa returneze suma de bani ei te trimit la service sa îl repari singur uitând de fapt ca ei ţi l-au vandut defect , cu alte cuvinte esti luat de prost, si multe alte exemple de genul acesta si cu toate astea puţini dintre clienti nemulţumiţi fac plângere la ANPC fapt pentru care prestigioasa firma Flanco îsi fură în continuare si tratează cu nesimţire clienţii și când zic fură nu exagerez cu nimic eu personal am păţit la fel cu un produs cumpărat defect și returnat imediat înapoi pentru a fi înlocuit am fost trimis cu nesimţire sa mi-l repar singur ca şi cum eu aş fi vinovat pentru ca l-am cumpărat defect ca doar deaia am garanţie. Si acum vã întreb câtă încredere aveţi voi în service-urile de orice fel mai ales de componente it sau gsm unde toata lumea ştie ca "se mai pierd din componente". In concluzie până când o sã ne lăsăm furaţi, minţiţi,batjocoriţi si purtaţi pe drumuri pe banii noştrii? Ce ne costă sa depunem o plângere scrisă pe email la ANPC sau la sediul agenţiei din localitatea dumneavoastră?

Spune-ti parerea

Regenerare cod
Copyright © 2001-2017, iMedia Plus Group. Toate drepturile rezervate. Contact | Termeni si conditii