UPC Romania investeste in relatiile cu clientii

Marti, 23 Ianuarie 2007

Investitiile companiei UPC Romania au vizat cu prioritate, in anul 2006, imbunatatirea serviciilor de relatii cu clientii, modernizarea sistemelor informatice si a retelei si dezvoltarea infrastructurii, astfel incat clientii sa beneficieze de servicii si produse imbunatatite. Astfel, in cursul anului trecut, UPC Romania a investit in dezvoltarea sistemului de facturare si a renuntat la emiterea facturii in avans pentru clientii de televiziune prin cablu. in acest moment, UPC emite facturi clientilor, pentru instiintare de plata, la inceputul lunii, iar data scadenta pentru plata serviciilor este ultima zi a lunii respective.

Suma investita de UPC in 2006 si 2007, pentru modernizarea sistemelor informatice, este de peste 10 milioane de euro. La sfarsitul anului trecut, compania a finalizat implementarea sistemului automat de gestiune a clientilor, cSpire, care permite reprezentantilor de relatii cu clientii sa activeze automat produsele si serviciile. Sistemul, utilizat de UPC la nivel european, are ca scop eficientizarea operatiunilor si cresterea satisfactiei clientilor prin integrarea proceselor si imbunatatirea semnificativa a vitezei de livrare a serviciilor catre clienti. Implementarea sistemului cSpire va fi urmata, in acest an, de instalarea platformei VITRIA, care vizeaza unificarea bazelor de date cu clientii si cresterea accesibilitatii in call center.

„Si in acest an vom continua programul de investitii pentru a imbunatati serviciile de relatiile cu clientii, pentru a creste semnificativ calitatea produselor si pentru a lansa in cat mai multe localitati oferta Triple Play de servicii integrate de televiziune, Internet si telefonie”, a declarat Georgiana Dragomir, Director Relatii cu Clientii UPC Astral.”

Spune-ti parerea

Regenerare cod
Copyright © 2001-2017, iMedia Plus Group. Toate drepturile rezervate. Contact | Termeni si conditii