Romania: 17 lucrari finaliste la Eurobest 2007

Joi, 29 Noiembrie 2007

Romania are 17 lucrari nominalizate la festivalul european de publicitate Eurobest 2007, care se desfasoara la Londra in perioada 28 - 30 noiembrie.

Categoria Media insumeaza sapte nominalizari: agentia Media Direction cu lucrarile "Pepsi Bus Shelter", "Pepsi Night Play" si "Lipton Street Shower", Starcom Media cu lucrarile "Find that you are well" si "1 in 8 women", pentru Avon Cosmetics Romania, si Propaganda Bucharest cu lucrarile "Imagine" (Aesthetic line) si "The Business Card" (Marieta Badescu).

Pe lista finala a competitiei se afla trei lucrari romanesti in cadrul categoriei TV/Cinema: TBWA/Merlin  cu "Garage" (Petrom) si McCann Erickson cu "Sleeping" (Foton) si "Football" (IAA Romania).

Sectiunea Radio are o singura nominalizare din partea Romaniei - agentia Leo Burnett&Target pentru lucrarea "Stereo", realizata pentru Western Union.

La categoria Outdoor Romania este finalista cu doua lucrari: "Sweden" (Western Union), realizata de Leo Burnett&Target, si "Elevator" (Omniasig), realizata de TBWA/Merlin.

In cadrul categoriei Print, o singura agentie romaneasca a ajuns pe lista finala, cu patru lucrari: Graffiti BBDO Romania, cu lucrarile "Munch" (QAB), "J.F.K.", "9/11" si "Tien An Men" pentru History Files Magazine.

La categoriile Interactive si Direct & Sales Promotion, Romania nu a primit nici o nominalizare, iar nominalizarile la categoria Integrated vor fi anuntate vineri. Premiile vor fi anuntate tot in cursul zilei de vineri.

Eurobest este un festival european care premiaza creativitatea in campaniile de publicitate. Festivalul, lansat in urma cu 20 de ani, include categoriile TV/Cinema, Print, Outdoor, Radio, Direct & Sales Promotion, Interactive si Integrated si, incepand din acest an, sectiunea Media.

Spune-ti parerea

Regenerare cod
Copyright © 2001-2022, iMedia Plus Group. Toate drepturile rezervate. Contact | Termeni si conditii