Leo Burnett Group se lanseaza in cercetarea de piata

Miercuri, 5 Noiembrie 2008

Grupul Leo Burnett anunta miercuri lansarea TruMedia Research, prima companie specializata in masurarea audientei si consultanta in-store (in cadrul magazinelor), precum si in masurarea audientei in mediul indoor din Romania.

"Problemele clientilor nostri isi gasesc raspunsul si prin acest nou pas al nostru. De la Strategie si Creatie la Communication Planning, Interactive sau PR, ajungem la Research, Masurarea Audientei si a nivelului ei de implicare; Leo Burnett Group isi intregeste aria de expertiza, acum si in retail si mediul indoor", afirma directorul de operatiuni al grupului Leo Burnett, Stefan Iordache.

Tipurile de servicii furnizate de TruMedia acopera trei arii: masurarea audientelor si consultanta in-store, inclusiv gradul de implicare al acesteia, masurarea audientelor indoor si masurarea audientei la evenimente, inclusiv eficienta diverselor puncte de comunicare din eveniment. Compania va fi condusa de Tudor Fulea.

TruMedia Research va furniza servicii precum masurarea audientei, consultanta, design specializat pentru locul de vanzare si dezvoltare de actiuni in cadrul magazinelor, independent sau impreuna cu agentiile de publicitate ale clientilor.

"In contextul pietei actuale, credem ca serviciile la care vor apela cel mai des advertiserii sunt cele de masurarea audientelor pentru indoor media si cele de cercetare in-store cu tot ce implica - testare ambalaje noi, testare actiuni BTL [publicitate neconventionala]", au declarat pentru BizCity oficialii noii companii.

Fulea a subliniat importanta comunicarii in mediul in-store, afirmand ca, potrivit studiilor, pana la 70% din deciziile de cumparare se iau in magazin.

"Cu toate acestea, doar aproximativ 1% din bugetele de comunicare ale unei companii se directioneaza catre canalele media indoor, principalul inconvenient al mediului fiind faptul ca nu este masurat. TruMedia Research va aduce in premiera un sistem de masurare pentru toate activitatile si comunicarile indoor si in-store", sustine Fulea.

Suporturile indoor care vor intra in aria de cercetare a TruMedia sunt retelele TV dispuse in spatii publice sau retele de retail cu circuit inchis - banci, farmacii sau retele de panouri indoor.

Pe partea de cercetare in-store, sistemul de masurare adus de noua agentie va putea testa eficienta designului de ambalaje noi sau promotionale, precum si cea a plasarii produselor in magazin.

"Pe baza tehnologiilor de recunoastere a fetei, putem masura independent (fara implicarea consumatorului) si in conditii reale atat audienta cat si gradul de implicare a publicului. Pentru prima oara vor fi posibile calcule de ROI (return on investment) pe investiile in comuncarea in-store si indoor", mai spune directorul noii companii.  

Tudor Fulea are o experienta de peste noua ani in domeniul comunicarii, fiind fondator al Proximity Bucuresti si CuponPro, companiile de in-store marketing si cuponing din cadrul grupului BBDO Romania. Din 2007, Fulea ocupa functia de head of global knowledge center la Leo Burnett, unde coordoneaza un departament de strategie in cadrul retelei, la nivel global.

Grupul Leo Burnett din Romania mai include agentiile Leo Burnett & Target (publicitate), Starcom MediaVest si Starcom Direct (media), The Practice  (relatii publice), iLeo si iLeo Buzz (interactive), precum si 23 Communication Ideas (atelier de creatie).

Spune-ti parerea

Regenerare cod
Copyright © 2001-2025, iMedia Plus Group. Toate drepturile rezervate. Contact | Termeni si conditii