Campanie antiplictiseala de la Leo Burnett pentru Antena 1
Leo Burnett Romania a realizat noua campanie de comunicare pentru postul de televiziune Antena 1, a carei tema centrala este conceptul de "antiplictiseala". "Campania de comunicare are o misiune bi-valenta: pe de o parte, sa arate 'ruperea' Antenei 1 de perceptia de televiziune 'cuminte' de pana acum, iar pe de alta, sa dea un nou reper industriei de entertainment, promovand o atitudine optimista, tanara, spectaculoasa", se arata intr-un comunicat Leo Burnett. "Campania antiplictiseala" cuprinde 3 spoturi TV - Politistul, Mingea si Volanul - care surprind noua imagine a Antenei 1 - o televiziune cu zambetul pe buze, gata de distractie si cu chef de viata. Conceptul de pozitionare a pornit de la punctele tari ale marcii, si anume de la faptul ca in urma unor cercetari cantitative postul Antena 1 era perceput ca fiind lider in emisiuni de umor si divertisment, incercand sa ofere oamenilor tineri, mereu optimisti, o alternativa de entertainment care situeaza "puterea de a zambi" ca element central al filozofiei sale. Noua pozitionare a Antenei 1 – "feel-good television" - se va reflecta in noua grila de programe, dar si in natura, atitudinea si infatisarea vedetelor, in noile promo-uri sau in felul in care vor fi tratate subiectele de stiri. (Gabriel Barliga)
Spune-ti parerea