Beck's Green Lemon: promovare cu 70% din buget pentru TV
Compania producatoare de bere InBev Romania va lansa peste doua saptamani o campanie de comunicare pentru introducerea in Romania a noii beri Beck's Green Lemon. Din totalul bugetului de publicitate, 70% este alocat promovarii prin televiziune, a declarat pentru BizCity directorul de marketing al companiei, Liviu Irimia.
Campania, desfasurata pe o perioada de trei luni, va cuprinde si promovare prin print, panouri stradale (outdoor), precum si prin evenimente (BTL).
Pentru realizarea progamului publicitar in Romania, producatorul de bere a colaborat cu agentiile Headvertising, pentru partea de creatie si strategie, si cu Starcom, pentru achizitionarea spatiilor media. Spotul TV a fost realizat de agentia Lowe London.
Romania este a patra tara in care este lansat produsul, acesta fiind in prezent disponibil in Germania, Marea Britanie si Italia. Tara noastra este a doua, dupa Germania, care a primit acceptul de a produce Beck's Green Lemon, la fabrica de la Blaj, afirma Irimia. Pe pietele britanica si italiana produsul este importat din Germania.
Marca Beck's a avut anul vanzari cu 25% mai mari fata de anul precedent, in Romania. Green Lemon va contribui cu 20-25% la cresterea vanzarilor marcii pentru anul in curs, apreciaza Irimia, fara a specifica insa la cat este estimata aceasta crestere.
Producatorul de bere InBev Romania detine in industria berii pozitia a treia, cu o cota de piata de 23,2% la finalul anului 2007, conform datelor de retail audit MEMRB Romania. InBev Romania, filiala locala a concernului multinational InBev, ocupa locul cinci in lume in ceea ce priveste vanzarile Beck's. Marca a inregistrat in 2007 o crestere volumica de 35% fata de anul precedent.
Prezenta de 14 ani pe piata, InBev Romania produce marcile Stella Artois, Beck's, Bergenbier, Lowenbrau si Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.
Spune-ti parerea