Marti, 15 Ianuarie 2019, Sursa: Club IT&C

Industria IT&C din România se confruntă cu mari provocări de disponibilitate şi retenţie a forţei de muncă. Peste o sută de mii de persoane lucrează în prezent în acest sector, dintre care peste 78% fac parte din generația Millenials, o generație care schimbă radical regulile de recrutare și retenție a candidaților.

În acest context, noua divizie de Employer Branding a companiei NNC Services va oferi consultanță strategică și servicii de comunicare pentru dezvoltarea brandului de angajator în acord cu cerințele și așteptările unei forțe de muncă dinamice și foarte competitive. Aria completă de competențe ale diviziei de Employer Branding a fost concepută pentru a influența direct creșterea calității angajărilor, a ratei de retenție, engagementului și nivelului de satisfacție ale angajaților, corelate cu o diminuare a timpului și costurilor aferente recrutărilor și retenției.

Divizia de Employer Branding dezvoltă strategii de recrutare, loializare și programe de comunicare internă pentru atingerea obiectivelor de HR ale companiilor.

„Din experiența noastră, lipsa tot mai acută de resurse umane se datorează mai degrabă unui deficit de aliniere a așteptările angajatorilor cu cele ale angajaților și mai puțin unei lipse de profesioniști. Este esențial ca angajații să se poată identifica cu valorile angajatorilor și ca aceştia din urmă să-și comunice foarte clar identitatea în piață, acolo unde candidații sunt prezenți zi de zi”, declară Oana Lefter, Senior Partner, NNC Services.

 

 

Articol preluat de pe Club IT&C

Spune-ti parerea

Regenerare cod
Copyright © 2001-2019, iMedia Plus Group. Toate drepturile rezervate. Contact | Termeni si conditii