Cauta:
in

Avon

Categorii: Magazine parfumuri, Magazine cosmetice
Adresa: Bd. Unirii, nr. 8-10, 430272, Baia Mare, jud. Maramures, Baia Mare
Web: http://www.avon.ro/?exm=y16:c00:srch:google:ppc&gclid=CP2gkrKQ4c0CFRKNGwodEDYBJg

Descriere

Comert cosmetice Avon
Corp B - Parter
Corporația Avon este implicată în acțiuni filantropice, centrate în general pe violența domestică, împuternicirea femeilor și lupta împotriva cancerului la sân. Încă din 1992 Avon s-a implicat, la nivel global, inițiind un program de combatere și prevenire a cancerului la sân și afirmându-se ca lider lider în acest domeniu. Pentru această cauză s-au colectat și s-au donat până în prezent 400 de milioane de dolari cu care s-au finanțat programe specializate în prevenirea și tratarea bolii în peste 50 de țări. În Romania, Avon, alături de sutele de mii de femei care au sprijinit campania prin cumpararea produselor dedicate strângerii de fonduri, a donat până acum aparatură în valoare de peste 550.000 de dolari către importante institute oncologice din România. Campania s-a inaugurat pe plan local în 2002 cu mesajul O simplă atingere îți poate salva viața. În 2003, cei 60.000 USD strânși au fost donați Institutului Oncologic București "Prof. Dr. Al. Trestioreanu". În 2005 a urmat o donație de 300.000 USD către Institutul Oncologic Ion Chiricuță din Cluj și s-a inaugurat primul marș roz din România, care s-a încheiat cu fundiță umană de culoare roz, emblema campaniei. În 2006 s-au donat 107.000 USD către IOB, donație constând în dotarea completă cu echipamente medicale a unui laborator de imunohistochimie.

Mesajul campaniei devine, în 2006, 1 din 8 femei și pledează în favoarea diagnosticării precoce a cancerului la sân și a responsabilității privind grija pentru propria persoană. În urma campaniei de comunicare complexe și neconvenționale, evenimentele de stradă organizate în toată țara pe 1 octombrie a adunat mii de oameni, iar notorietatea mesajelor campaniei a ajuns la o medie națională de 71%.

Campania 1 din 8 femei a câștigat premiul Best Innovative Media la festivalul AD’OR și a apărut în 49 de țări ca studiu de caz și pe coperta revistei britanice Cream Magazine, fiind selectată din peste 100 de proiecte din toată lumea pentru creativitate în media. În iunie 2007, campania a fost premiată cu un leu de argint la festivalul Cannes-Lion, la categoria “Cea mai bună campanie socială”, acesta fiind primul premiu câștigat vreodată de România în această competiție internațională.

Sursa: Wikipedia

Spune-ti parerea

Regenerare cod
Copyright © 2001-2023, iMedia Plus Group. Toate drepturile rezervate. Contact | Termeni si conditii